loading...
دانلود فایل
شهابی بازدید : 55 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (1)
دعاهایی از مفاتیح الجنان

دعاهایی از مفاتیح الجنان

دانلود دعاهایی از مفاتیح الجنان
شهرک امید

شهرک امید تهران

دانلود شهرک امید
اکسیژن تراپی

مختص رشته پزشکیکارشناسی و کارشناسی ارشددکتری

دانلود اکسیژن تراپی
مایع درمانی(سرم درمانی)

کارشناسیکارشناسی ارشد پزشکی

دانلود مایع درمانی(سرم درمانی)
پاورپوینت کاشت،داشت و برداشت سیب زمینی

این پاورپوینت در مورد کاشت،داشت و برداشت سیب زمینی در 142 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل کاشت،داشت و برداشت سیب زمینی،روش کاشت،اصلاح و بذرگیری سیب زمینی،سیب زمینی،اصلاح و بذرگیری سیب زمینی،Potato،خصوصیات گیاهی سیب زمینی،برداشت وانبار كردن سیب زمینی ،انواع انبارهای نگهداری سیب زمینی، وومنابع می باشد

دانلود پاورپوینت  کاشت،داشت و برداشت سیب زمینی
بودجه بندی سرمایه ای و عملیاتی در مدیریت

این جزوه در مورد بودجه بندی سرمایه ای و عملیاتی در مدیریت در 132 صفحه و در قالب ورد و شامل بودجه بندی سرمایه ای و عملیاتی در مدیریت،بودجه بندی سرمایه ای در مدیریت مالی،بودجه بندی سرمایه ای،مدیریت مالی،روشهای ارزیابی طرحهای سرمایه گذاری،نرخ بازده حسابداری ،جیره بندی سرمایه ای ،مدیریت هزینه سرمایه در مدیریت مالی،مدیریت مالی،هزینه سرمایه‌ای ،انواع ه

دانلود بودجه بندی سرمایه ای و عملیاتی در مدیریت
ربات ارسال فایل فورکیا

کسب درآمد میلیونی
درآمد میلیونی
ربات فورکیا
درآمد از طریق فروش فایل
فروش فایل
کالا
فایل
ربات
همکاری در فروش فایل
ربات ارسال فایل به فورکیا
ربات ارسال فایل
ربات ارسال محصول

دانلود ربات ارسال فایل فورکیا
تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

این تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه عمر و اجزای ،SOA،معماری سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماری سرویس گرا و غیره می باشد

دانلود تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا
تحقیق علم حسابداری و حسابداری عملی با پارادایمهای گوناگون

این تحقیق در مورد علم حسابداری و حسابداری عملی با پارادایمهای گوناگون در 45 صفحه و در قالب ورد و شامل علم حسابداری و حسابداری عملی با پارادایمهای گوناگون،مفهوم پارادایم در حسابداری علمی،پارادایم در حسابداری،Paradigm،علم حسابداری ،توسعه پارادایمهای مختلف حسابداری ،پارادایم چیست،تئوری و پارادیم ،پارادایم انسان شناختیاستقرا،انواع پارادایم ،پارادایم س

دانلود تحقیق علم حسابداری و حسابداری عملی با پارادایمهای گوناگون
شهابی بازدید : 67 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی

پاورپوینت مصالح نوین ساختمانیمعرفی مصالح نوین برای ساختمان

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 273 اسلاید

مقدمه
نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید به منظور افزایش سرعت ساخت، سبک سازی، افزایش عمر مفید ونیز مقاوم نمودن ساختمان در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح کرده است .
حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا عمر مفید، کم ویا هزینه زیاد اجرای ساختمان ها نیاز مند ارائه راهکار هائی به منظور استفاده عملی از روش های نوین ومصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن و کاهش زمان ساخت , دوام بیشتر ونهایتا کاهش هزینه اجراست.
دانلود فایل

شهابی بازدید : 90 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
انواع آلودگی های محیط زیستی

انواع آلودگی های محیط زیستی این فایل به صورت ورد می باشد و انواع آلودگی های محیط زیستی را به صورت عمومی و تخصصبی بررسی می کند.بنده این فایل را ترجمه کرده و خود مترجم هستم.

تعداد صفحات: 22 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)


(pollutant آلاینده چیست (
یک آلاینده ,ماده یا انرژی (صدا , گرما , نور ) معرفی شده به محیط زیست است که می تواند اثرات مخربی روی محیط زیست داشته باشد؛
در واقع چیزی است که مانند یک ماده ی زاید و که آب , هوا یا خاک را آلوده می کند.ماده ای که آلودگی به وجود می آورد ( مانند یک ماده ی شیمیایی ی مشابه آن) اغلب به عنوان محصول پرت و تلف شده ی یک فریند صنعتی به وجود می آید.
هر ماده ای (چه شیمیایی چه ماده ی تلف شده )که آب , هوا سایر منابع طبیعی را مضر و عموما غیر قابل استفاده می کند , آلاینده محسوب می شود.


دانلود فایل

شهابی بازدید : 67 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
بررسی تکامل گردن زرافه

بررسی تکامل گردن زرافهاین فایل به بررسی تکامل و کشیدگی گردن زرافه می پردازد که خود آن را ترجمه کرده ام.

تعداد صفحات: 10 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

)گیاه خوار بزرگ آفریقایی است و جز بلندترینGiraffa camel opardalis زرافه ی گونه ی (
پستانداران از نظر طول قد و گردن محسوب می شوند.گردن این زرافه بلندترین گردن بین جانوران که در نرها حدود 2 یا 3 متر است.جانوران دیگری که گردن آن ها نسبت به اندازه ی بدنشان بلند است شامل
شتر, لاما و برخی از گونه های پرنده مانند قو و شترمرغ است.گردن های بلندتر مربوط به دایناسورهای *سیروپود * بود که به 15 متر نیز می رسید.جدا از گردن بلند , پاهای بلند زرافه نیز به افزایش قدش کمک می کند که در زرافه های نر قدشان به 5 متر می رسد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 55 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
کاشت رویان و فعل و انفعالات جفتی غشایی

کاشت رویان و فعل و انفعالات جفتی غشایی موضوع این فایل زیست شناسی است و به کاشت رویان و فعل و انفعالات جفتی_غشایی بعد آن می پردازد.من خودم این فایل را ترجمه کرده ام.

تعداد صفحات: 8 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

به جرئت می توان گفت فرایندی پیچیده تر و جالب تر از کاشت رویان(جنین) وفعل و انفعالات جفتی_غشایی بعد آن نیست.به کاشت رویان, به عنوان یک پدیده ای با واسطه ی گیرنده نگاه شده است.
(Yoshinaga 1989)

جای تعجبی نیست که فعل و انفعالات سلول به سلول که حین کاشت رویان رخ می دهند به گیرنده های مخصوص الحاق سلولی و لیگاند های چسبیده به رحم بستگی دارند.
دانلود فایل

شهابی بازدید : 80 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
کنترل و بودجه

کنترل و بودجه

نمونه سوالات چهار گزینه ای کنترل و بودجه

برای دانشجویان رشته حسابداری تمام گرایش ها
برای دانشجویان رشته مدیریت تمام گرایش ها
سوالات استخراج شده و تایید شده از کتاب کنترل بودجه توسط مدرس دانشگاه
تعداد صفحات : 9 صفحه 70 سوال
دانلود فایل

شهابی بازدید : 58 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
جریان های دریایی و اقیانوسی

جریان های دریایی و اقیانوسی این فایل در مورد جریان های دریایی و اقیانوسی است که خودم ترجمه کرده ام...

تعداد صفحات: 42 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

مفهوم کوریولیس به این معناست که چگونه در نبود اصطکاک به جای اینکه هوا خطوط هم فشار را در مسیر شیب فشار قطع کند مانند بادهای زمین گرد موازی با خطوط هم فشار می‌وزد. در گردش ساده‌ای که اثر کوریولیس هوایی را که به سمت قطب حرکت می‌کند، به سمت شرق منحرف می‌نماید. بنابراین بادهای غربی بوجود می‌آیند. هوایی که به استوا می‌وزد به سمت غرب منحرف شده و بادهای شرقی را بوجود می‌آورد. بنابراین بدون اثر اصطکاک سطح نیروی کوریولیس همراه با بودجه حرارتی جهانی ، نهایتا بادهای غربی در سطوح فوقانی جو برای تمام عرضها و بادهای شرقی را در سطوح تحتانی جو بوجود می‌آورد. هر چند اصطکاک سطحی اجازه نمی‌دهد چنین تعادل کاملی به انتها برسد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 46 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
نکات فوق ترکیبی و مفهومی زیست سال دوم مبحث قلب

نکات فوق ترکیبی و مفهومی زیست سال دوم مبحث قلبنکات فوق ترکیبی و مفهومی زیست سال دوم.با خواندن کتاب و این جزوه به تسلط بالایی تو مبحث مهم زیست کنکور برسید.

تعداد صفحات: 27 صفحه
فرمت:word + pdf( قابل ویرایش) دانلود فایل

شهابی بازدید : 23 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
پروژه و تحقیق حافظه و هوش در روانشناسی

پروژه و تحقیق حافظه و هوش در روانشناسیپروژه و تحقیق-حافظه و هوش در روانشناسی یادگیری-
در 70 صفحه-docx

یادگیری اساس فهم رفتار است. از آنجایی که اکثریت رفتارهای آدمیان یاد گرفته می‌شوند، بررسی اصول یادگیری به ما کمک می‌کند تا علت رفتارهایمان را بشناسیم. آگاهی از شیوه‌های یادگیری نه تنها در فهم رفتار بهنجار به ما کمک می‌کند، بلکه امکان درک بیشتر شرایطی را که منجر به رفتار ناهنجار می‌شود را نیز به ما می‌دهد و در نتیجه روشهای موثر روان درمانی بوجود می‌آید. روشهای فرزندپروری نیز می‌توانند از اصول یادگیری بهره‌مند گردند.

استفاده از اصول و قوانین ارائه شده توسط نظریات یادگیری در اعمال شیوه‌های تربیتی مناسب برای برخورد با کودکان نقش اساسی دارد. افزون بر این بین اصول یادگیری و روشهای آموزشی رابطه نزدیکی وجود دارد. شیوه‌های آموزشی کلاسها و مدارس عمدتا بر مبنای اصول یادگیری انجام می‌شوند.
حافظه: به قابليت مغز در اندوزش، نگه داري و يادآوري اطلاعات اطلاق ميگردد.

مراحل شكل گيري و بازيابي حافظه

1- رمز گرداني(ENCODING):به پردازش و ادغام اطلاعات دريافتي اطلاق ميگردد.

2- اندوزش و يا يادسپاري(STORAGE):به ثبت پايدار اطلاعات رمزگرداني شده اطلاق ميگردد.

3- يادآوري و يا بازيابي(RETRIEVAL/RECALL):به فراخواني اطلاعات اندوخته شده اطلاق ميگردد.
دانلود فایل

شهابی بازدید : 45 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
کاربرد ریاضی

کاربرد ریاضیدرمورد کاربرد ریاضی در زندگی بشراست با فرمت ورد میباشدشامل 44 صفحه میباشد

تعداد صفحات: 44 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

ریاضیات ومدیرت زمان در زندگی انسانها
هر روز شامل 1440 دقیقه می باشد که با سرعتی ما فوق تصور عبور می کنند و به راحتی 24 ساعت یک روز را تشکیل می دهند.
مطمئن باشید شبانه روز 24 ساعت نیست بلکه هزار و چهارصد و چهل دقیقه گرانبهاست. با این دید شما با یک عدد بسیار بزرگ سرو کار دارید. البته حق هم همین است معمولا برای سنجش چیزهای بسیار مهم و حساس از معیارهای کوچک استفاده می کنند. تا حالا دیده اید برای سنجش طلا از باسکول استفاده کنند. خـوب معیار سنجش واحد های مهم زمان نباید واحد های بزرگ ساعت باشد بلکه دقیقه است.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 43 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
پاورپوینت مدیریت محیط زیست و منابع آلوده کننده آن

پاورپوینت مدیریت محیط زیست و منابع آلوده کننده آن

پاورپوینت-مدیریت محیط زیست و منابع آلوده کننده آن

در 65 اسلاید-powerpoin-ppt

خاک یکی از منابع مهم و ارزشمند طبیعت است. خاک ها به عنوان پالاينده هاي طبيعت محسوب مي شوند . علاوه بر اينکه تأمين کننده مواد غذايي هستند ، خاصيت تصفيه کنندگي نيز دارد . اين خاصيت خاک در اثر خواص فيزيکي آنها ( عمل نفوذ آب از منافذ ) ، خواص شيميايي آنها ( جذب سطحي و تبخير ) و خواص زيستي آنها ( تجزيه و فساد مواد آلي ) حاصل مي گردد .



بدون داشتن خاک سالم حیات و زندگی روی زمین امکانپذیر نخواهد بود. 95% غذای انسان از زمین حاصل میشود. برنامه ریزی برای داشتن خاکی سالم و تولید کننده لازمه بقای انسان است. ورود مواد، ارگانیسمهای زیستی یا انرژی به درون خاک سبب تغییر کیفیت خاک میشود. همین مسئله باعث میشود که خاک از حالت طبیعی خود خارج شود.

 

خاک از دو بخش تشکیل شده است. یکی بخش زنده خاک و دیگری بخش مرده خاک میباشد. بخش مرده خاک شامل سنگهای هوازده و مواد معدنی حاصل از پوسیدگی گیاهان و جانوران میباشد (که مواد آلی یا هوموس نامیده میشود) و هوا و آب نیز در این بخش قرار میگیرند. اما خاک زنده، خاکی است که دارای جانوران کوچک همچون حشرات و کرمها است و در آن گیاهان، قارچها، باکتریها و سایر میکروبها قرار دارند. نمونه بارز خاک 50% مواد معدنی و آلی و 50% هوا و آب دارد که فضاهای خالی موجود در خاک را پر میکند و ارگانیسمهای زنده خاک را نگه میدارد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 23 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
پروژه و تحقیق موتورهای درونسوز

پروژه و تحقیق موتورهای درونسوز پروژه و تحقیق موتورهای درونسوز
در45 صفحه-docx

موتور درون‌سوز
موتورهای درون سوز (موتورهای احتراق داخلی)
ریشه لغوی
موتور درون سوز یا موتور احتراق داخلی ترجمه عبارت انگلیسی Intrer combustion Engine است. و به موتورهایی گفته می‌شود که سوخت در داخل محفظه موتور سوزانده می‌شود.

نگاه اجمالی

یک موتور احتراق داخلی وسیله ای است که انرژی محبوس در سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین ، گازوئیل و یا نفت ، گاز مایع LPG را به انرژی مکانیکی تبدیل کرده و آنرا در انتهای شفت میل لنگ ، خارج از پوسته موتور ، به صورت چرخش صفحه فلایویل در اختیار مصرف کننده می‌گذارد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 95 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
پاورپوینت انبار و انبارداری

پاورپوینت انبار و انبارداری

پاورپوینت انبار - انبارداری - اینکوترمز - خرید و فرآیندهای خارجی

اسلایدها : شامل 20 صفحه میباشد .
برای دانشجویان رشته حسابداری در کلیه گرایش ها


انبار محل تجمع یا ذخیره سازی اقلامی است که موجودیهای درون آن برای رفع نیازهاوتقاضاهای آتی مصرف می گردند . بنابراین انبار و انبارداری به لحاظ اهمیت که در تغذیه وتأمین اجناس واقلام موردنیاز قسمت های مختلف در واحدهای تولیدی ، بازرگانی وخدماتی دارد نیاز مبرمی به سازماندهی صحیح و دقیق وکامل و کادری مجرب ودلسوز خواهد داشت به همین دلیل انبارداری باید روشمند و منطقی و مبتنی بر رفتارمتقابل و دقت زیاد با سایر واحدها باشد .

دانلود فایل

شهابی بازدید : 31 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانیکتاب مدیریت منابع انسانی
فایل پاورپوینت ( ppt.)
شامل 233 صفحه اسلاید با طراحی انجام شده بر روی هر یک از اسلایدها.
اطلاعات این کتاب مورد تایید کارشناس مدیریت منابع انسانی قرار گرفته است .
شامل 9 فصل میباشد .

فصل اول : مدیریت منابع انسانی : امروز
فصل دوم : برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمند یابی
فصل سوم : آزمون و انتخاب کارکنان
فصل چهارم : آموزش و توسعه ی نیروی انسانی
فصل پنجم : ارزیابی عملکرد
فصل ششم : جبران خدمت کارکنان
فصل هفتم : مدیریت روابط کار و مذاکرات دسته جمعی
فصل هشتم : ارزش مدیریت مسیر های شغلی و رفتار های منصفانه
فصل نهم : سلامتی و ایمنی کارکنان
دانلود فایل

شهابی بازدید : 64 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)
پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خریدعنوان: پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید
دسته: مدیریت- مدیریت بازاریابی بین الملل (ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 19 اسلاید
طراحی شده با اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " رضایت و وفاداری پس از خرید " می باشد که در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فرایند پس از اکتساب
نمودار فرایند پس از حصول در مصرف کننده
تعریف تجربه مصرف در مصرف کننده
عناصر تجربه
استفاده از محصول
مصرف در نمایش
حالت های خلقی و تجربه مصرف
ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب
مدل رضایت / عدم رضایت مصرف کننده
ارزیابی عملکرد و کیفیت محصول
ابعاد مربوط به کیفیت خدمات
ابعاد مربوط به کیفیت کالا
مدل همپوشی کیفیت خدمات و محصول
مدل عدم تائید انتظار
عملکرد مورد انتظار از یک محصول
نظریه اسناد
سنجش رضایت مصرف کننده
رفتار شکایت آمیز مصرف کننده
عوامل موثر بر رفتار شکایت آمیز
شکایات و رفتار خروجی
کنارگذاری محصول
وفاداری به مارک
رویکردهای رفتاری وفاداری به مارک
سنجه های نگرشی وفاداری به مارک
شناسایی مصرف کنندگان وفادار به مارک
مقایسه رضایت و وفاداری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دانلود فایل

شهابی بازدید : 38 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پاورپوینت برج خنک کننده

پاورپوینت برج خنک کننده

پاورپوینت-برج خنک کننده- در 30 اسلاید-powerpoin-ppt

این پاورپوینت در مورد برج خنک کننده و انواع آن می باشد در 30 اسلایدوسیله‌ای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده به جو از طریق تبادل حرارتی با هوا است. برج‌های خنک‌کن معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هواپایین می‌آورند؛ البته باید در نظر داشت در برخی از برج‌های خنک‌کن با چرخه بسته که به برج خنک‌کن خشک مشهور هستند، کاهش دمای سیال سرویس صرفاً تا دمایی نزدیک به دمای حباب خشک هوا امکان‌پذیر است.

 

: برج های خنک کن مورد استفاده در نیروگاه ها از لحاظ فرم کلی تفاوت های قابل توجهی با سایر برج های خنک کننده دارند. طراحی بدنه این برج های خنک کن با فرم ونتوری، موجب می گردد جریان هوای طبیعی از قسمت پایین به برج وارد شده و از قسمت بالایی خارج گردد. سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید دلیل ابعاد بسیار بزرگ این برج ها و هزینه بالای ساخت آن است. دلیل بزرگ بودن سازه کولینگ تاور های نیروگاهی همانگونه که بیان شد بهره گیری از جریان طبیعی هوا و کاهش هزینه استفاده از فن و جریان اجباری است. بدین ترتیب با کاهش قطعات متحرک، علاوه بر بالا رفتن عمر برج خنک کن نیروگاه، هزینه مصرف برق و تعمیرات نیز به شدت کاهش می یابد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 32 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پروژه و تحقیق آسیبهای روانشناختی اینترنت

پروژه و تحقیق آسیبهای روانشناختی اینترنت

پروژه و تحقیق-آسیبهای روانشناختی اینترنت و شبکه های اجتماعی و راه مقابله با آن- در 55 صفحه-docx


این تحقیق در مورد آسیبهای روانشناختی اینترنت و شبکه های اجتماعی و راه مقابله با آن در 55 صفحه و در قالب ورد می باشد.

آسیب های ناشی از اینترنت

انسان با بهره جستن از اینترنت از فراسوی مرزها با فرهنگ های گوناگون آشنا می شود .

با توجه به این که اینترنت ابزاری وارداتی است ، به رغم چنبه های سود مند فراوان ، می تواند بسیار آسیب زا نیز باشد . این آسیب زایی گروه های سنی خاصی را تهدید می کند که از اینترنت بیشتر استفاده می کنند . بنابراین ، قشر نوجوان در معرض تهدیدات جدی قرار دارد ، زیرا کودکان تا قبل از بلوغ از انگیزه های قوی جنسی بر خوردار نیستند و در جوانی هم ، رشد عقلانی بهتر می تواند بر غرایز مهار بزند ، حال آن که در دوره نوجوانی ، هم انگیزه های جنسی قوی ترند و هم غلبه هیجانات و احساسات به گونه ای است که گاه عقل را تحا مهمیز خود قرار می دهد . از این رو مشاهده فیلم های تحریک کننده ، انگیزه های جنسی نوجوانان را قوتی بیش تر می بخشد و تماشای فیلم های جنایی و خشونت بار ، هیجانات و احساسات نوجوانان را تشدید می کند .

اینترنت ، از تازه ترین دستاورد های بشر و آخرین عضو خانواده تکنولوژی است که حدود چهل سال است قدم به زندگی انسان گذاشته ، و در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند. دنیای اینترنت ، دنیایی مجازی است که با دنیای واقعی پیرامون ما تفاوت های دارد . در جهان مجازی ، انسان با سرزمینی بدون مرز متوجه می گردد که فرهنگ های مختلف تشکیل شده است .

بدین ترتیب ، یکی از وسائلی که امروزه در فضای خانه مشکل آفرینی و دانلود فایل
شهابی بازدید : 35 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
گزارش کارآموزی تابلوهای برق

گزارش کارآموزی تابلوهای برقگزارش کارآموزی تابلوهای برق
تعداد صفحات: 40 صفحه
فرمت:pdf ( قابل ویرایش)
فهرست:
مقدمه
مراحل کلی ساخت تابلو
ملاحظات فنی پیرامون تولید محصول
قطعات و المان هایی که برای ساخت تابلوهای برق مورد استفاده قرار میگیرند
فرآیند ساخت قطعات
فرآیند مونتاژ قطعات
تابلوهای فشار متوسط

این تابلو در پستها و سوییچ بردهای توزیع مورد استفاده قرار می گیرد و در سطوح ولتاژی 20 و 33 کیلو ولت طراحی و تولید می گردند و معمولا بصورت چند سلولی مونتاژ می شوند.
در ذیل به چند نمونه از تولیدات این شرکت می توان اشاره نمود:
دانلود فایل

شهابی بازدید : 32 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پروژه و تحقیق حسابداری بازرگانی چگونه عمل میکند

پروژه و تحقیق حسابداری بازرگانی چگونه عمل میکند

پروژه و تحقیق حسابداری بازرگانی چگونه عمل میکند
در 70صفحه-docx

حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد. تا افراد ذی‌نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجامع عمومی سازمان ها ی مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. به همین دلیل کسانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، بیشترکار دفترداری انجام می دهند تا حسابداری، چرا که گزارشها وصورتهای مالی این اینگونه از افراد مطابق استاندارد های حسابداری نیست و پردازش کافی نمی‌شود . برای مثال یک حسابدار تجربی نمی‌تواند براحتی بین دارایی کوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و یا نمی‌داند که چگونه باید معاملات ارزی را در دفاتر ثبت کرد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 32 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
کارآموزی شرکت زامیاد

کارآموزی شرکت زامیادتعداد صفحات: 55 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

کارگاه پرسکاری

در این کارگاه 2 نوع پرس ، ضربه ای و هیدرولیک وجود دارد که این پرسها جهت ساختن و تغییر شکل دادن قطعات استفاده می شوند . جهت سوراخکاری از پرسهای هیدرولیک استفاده می شود . تعداد دستگاههای هیدرولیکی 12 دستگاه بوده و وزن آنها از 160 تن تا 800 تن می باشد. تعداد دستگاههای ضربه ای ( پرس سبک ) 16 دستگاه می باشد و به علاوه در این کارگاه عملیات کاردستی ( قطعاتی که توسط پرسها نمی شود بر روی آنها کار کرد. ) انجام می شود.

فهرست
مقدمه
تاریخچه شرکت زامیاد
قسمتهای مختلف ساختمانی شرکت زامیاد
مواد اولیه مصرفی در شرکت
کارگاههای تولیدی داخل شرکت
کارگاه برشکاری
کارگاه پرسکاری
اتاق سازی
سالن رنگ
کارگاه فایبرگلاس
مونتاژ شاسی ، اکسل و موتور
ابزار سازی

بررسی سروصدا در محیط کار Noise Accessment in the workplace
مقدمه
اثرات و مداخلات سروصدای زیاد بر انسان
تعریف صوت ( Sound )
انواع صوت از نظر زمان تناوب
تقسیم بندی آلاینده های شیمیایی بر اساس اثرات فیزیولوژیکی
گازهای ناشی از جوشکاری
دمه های ناشی از جوشکاری
بررسی ایمنی عمومی
ایمنی در صنعت
تشریح وضعیت ایمنی صنعت ، کمیته ایمنی و شرایط اجرای آن
رنگها و کاربرد ایمن آنها در صنعت
ایمنی برق
مقدمه
عوامل موثر در برق گرفتگی
حفاظت دهی در مقابل برق گرفتگی
بررسیهای سیستم برق شرکت
ایمنی ماشین آلات
ایمنی وسایل
دانلود فایل

شهابی بازدید : 27 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
هوش تجاری

هوش تجاریاین فایل در قالب پروژه پایانی مقطع لیسانس در 45 صفحه گرداوری شده است

تعداد صفحات: 45 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

فهرست
بخش اول: تعاریف و اجزای تشکیل دهندهی هوش تجاری5
مقدمه7
معرفي شرکت آریان کیمیا تک7
خط مشي كيفيت8
بيانيه چشم‌انداز9
هوش تجاری (BI ) چیست11
ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها13
1 )تحلیل وضعیت کنونی سازمان15
2 ) پیش بینی آینده سازمان21
داده کاوی22
داده كاوي چيست؟23
موانع بر سر راه نصب نرم افزار34
به اشتراک‌گذاری اطلاعات35
کسب‌وکار الکترونیکی36
تجارت الکترونیکی37
تبادل الکترونیک داده‌ها و XML38
مزایای تجارت الکترونیکی38
استاندارد داده در تجارت الکترونیکی40
منابع44
مراجع و ماخذ لاتین و سایتهای اینترنتی44
دانلود فایل

شهابی بازدید : 40 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پروژه پایانی با موضوع سیستم تولید بهنگام ( JIT )

پروژه پایانی با موضوع سیستم تولید بهنگام ( JIT ) این فایل در قالب پروژه پایانی مقطع لیسانس (مهندسی صنایع) در 81 صفحه گرداوری شده است

تعداد صفحات: 81 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

1-2) بیان مسئله :
در ابتدا این نکته باید گفته شود که نگاه این تحقیق بیش از آن که خدماتی باشد معطوف به صنایع و شرکت های تولیدی است. اگر بخواهیم به صورت مختصر به چرای این پروژه پاسخ دهیم باید بگوییم ما بدنبال راهکارهای هستیم که پیش از هر چیز بتواند ما را در تسهیل دادن امور یاری رساند.
در عمل سیستم تولیدی JIT قبل از آنکه رویکرد عملیاتی تکنیکی و یا استراتژیک باشد یک راهکار برای تسهیل عملیات است. به همین منظور ما به تشریح مفاهیم سیستم تولید بهنگام، اجرا و کنترل آن در یک سیستم تولیدی میپردازیم.


فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقی
مقدمه :
بیان مسئله :
ضرورت و اهمیت تحقیق :
1-4اهداف تحقیق:
افزایش توانایی سازمان برای رقابت با شرکتهای رقیب و حفظ قابلیت رقابت در بلند مدت:
افزایش میزان بهره وری درفرایند تولید:
کاهش سطح مواد، زمان و کار در فرایند تولید:
سئوالات تحقیق :
فصل دوم: مرور بر ادبیات تحقیق
مقدمه :
تاریخچه :
تعریف مفاهیم تحقیق :
تولید بهنگام JIT:
کانبان :
دانلود فایل

شهابی بازدید : 84 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
گرامر EPT به زبان ساده

گرامر EPT به زبان سادهگرامر EPT به زبان ساده

تعداد صفحات: 7 صفحه
فرمت: ورد( قابل ویرایش)

گرامر زبان انگلیسی به زبان ساده قابل استفاده برای تمامی ازمون ها از جمله TOEFL و EPT که برای دانشجویان دکترای به عنوان مدرک اشنایی با زبان انگلیسی اهمیت ویژه ای دارد این فایل در جند بخش کل گرامر مورد نیاز زبان انگلیسی را برای تمامی افرادی که به ان نیاز دارند پوشش میدهد اولین بخش ان شامل سه درس است درس اوا اسم. فاعل و مفعول و فعل قسمت دوم عبارات وصفی و قسمت سوم حوزه بسیار مهم و کابردب جملات شرطی را در بر خواهد گرفت . بخش های بعدی این سری گرامر نیز روزانه منتشر خواهد شد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 38 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پاورپوینت-استراتژيهاي تغيير و تحول سازمان و استراتژی های مدیریت تغییر-50 اسلاید -powerpoin-ppt

پاورپوینت-استراتژيهاي تغيير  و تحول سازمان و استراتژی های مدیریت تغییر-50 اسلاید -powerpoin-pptاین پاورپوینت در مورد استراتژيهاي تغيير و تحول سازمان و استراتژی های مدیریت تغییر در 50 اسلاید می باشد. استراتژي وظيفه اي در سطح خرد بيشتر ناظر به طراحي، تغيير و تعديل محتوا و سرشت شغل هاست.

بهبود فرآيندهاي كار،چنانچه فرآيندهاي برجسته و مشترك ميان چند واحد سازماني را در بر گيرد، بخشي از استراتژيهاي كلان محسوب مي شود.كاربرد اساسي استراتژيهاي ساختاري بيشتر در سطح كلان مطرح است كه در موارد زيادي هدفهاي تحول،تغيير بنيادي و همه جانبه ساختار سازمان و برپائي چارچوبهاي نوين و بدون پيشينه است.

تعریف مدیریت تحول به معنی پشتیبانی از کارکنان در گذارشان از وضعیت فعلی آنهابه وضعیت آتی است که توسط پروژه های تحول صورت می گیرد.
تحول سازمانی نیز با این مفهوم، ایجاد و توسعه راه حلهای خلاقانه و جدید است. فرآیندی که با هدف توانمندسازی کارکنان برای پذیرش تغییر در محیط کسب و کار فعلی آنها انجام می شود. این نوع از تحول زمان بر است و می بایست برنامه ریزی شده باشد و شرط تحقق آن هدایت و حمایت مدیریت ارشد سازمان است. تحول سازمانی نیازمند تصویری مطلوب از آینده است و بر جنبه های نرم افزاری سازمان و فرهنگ سازمانی(جنبه های انسانی و اجتماعی سازمان) تکیه دارد و البته شامل برنامه هایی نیز برای جنبه های سخت افزاری سازمان است.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 56 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
مقایسه مدلهای تخمین تبخیر تعرق در نواحی خشک و نیمه خشک شمال شرقی ایران

مقایسه مدلهای تخمین تبخیر تعرق در نواحی خشک و نیمه خشک شمال شرقی ایرانمقایسه مدلهای تخمین تبخیر تعرق در نواحی خشک و نیمه خشک شمال شرقی ایران
مقاله هیدرواوژی کامل
مقاله الزویر


تعداد صفحات ترجمه شده (ورد): 11 صفحه
تعداد صفحات pdf لاتین :5صفحه
دانلود فایل لاتین

چکیده

در این مطالعه، تبخیر و تعرق(ET0) شهر بجنورد در استان خراسان با چندین مدل تعیین گردید. خزوجی ها از ایستگاه هواشناسی IMO(سازمان هواسنجی ایران)، محلی در بجنورد برای تمام سالها به دست آمد. روش فائو پنمن مونتیث (FAO-56 PM) که مورد قبول محققان و دستگاههای بین المللی بعنوان روشی استاندارد و مرجع میباشد.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 78 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پروژه و تحقیق آبکاری فلزات

پروژه و تحقیق آبکاری فلزاتپروژه و تحقیق آبکاری فلزات
در 45 صفحه-docx

این تحقیق در مورد آّبکاری فلزات می باشد در قالب ورد و در 45 صفحه می باشد.کیفیت آبکاری به واکنشهای که در طول عملیات روی کاتد انجام می گیرند بستگی دارد. اگر حمام به طور صحیح آماده و تنظیم شده باشد واکنشهای فوق نیز مطلوب خواهند بود. ولی کلاً شرایط مناسب عملیاتی از نظر کاتد و حمام تولید رسوبی رضایت بخشی را تضمین نمی کند.



اولین قدم برای آماده کردن حمام جدید این است که وان خالی کاملاً تمیز شود. ذرات و گرد و غبار از طریق جارو کردن و خشکانده خارج گشته و مواد روغنی توسط کهنه آغشته به حلال مناسب پاک شوند. وانهای پلاستیکی یا لاستیکی به تمیز کاری بیشتری نیاز دارند. وانهای چدنی ممکن است به رنگ کاری یا آسترکشی نیاز داشته باشند. وان عملیات بعد از اسیدشویی با آب آبکشی می شود. اگر وان بلافاصله مورد استفاده قرار نگیرد آن را با محلول ۱% هیدرواکسید سدیم یا تری فسفات سدیم پر می کنند تا زنگ نزند. در غیر این صورت مقداری آب به آن ریخته و بعد ترکیبات دیگر اضافه می گردد. برای نمکهای حل شونده معمولاً ۳/۱ وان را پر می کنند ولی برای نمکهای سخت ـ حل شونده نظیر نمکهایی که به حمامهای غلیظ نیکل اضافه می گردند باید از ۳/۲ وان استفاده کرد. ترتیب اضافه کردن ترکیبات مهم است.

دانلود فایل

شهابی بازدید : 23 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
تاثیر تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان

تاثیر تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزانتاثیر تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان

تعداد صفحات: 12 صفحه
فرمت:pdf( قابل ویرایش)

مقدمه
تربیت بدنی و ورزش، بخش مهمی از برنامه آموزشی مدرسه و فرایند تربیت و پرورش كودك و نوجوانان را تشكیل می دهد دستیابی به اهداف آموزشی تربیت بدنی در سه حیطه شناختی ، عاطفی اجتماعی و روانی حركتی –فقط از راه بررسی آموزشی، هدفمندی، برنامه ریزی و استفاده از طرح درسی امكان پذیر است. و یكی از دروسی است كه اگر به طور صحیح برنامه ریزی گردد نقش مؤثری می تواند در رشد و تكامل دانش آموزان داشته باشد
هدف هر معلم از این برنامه تعلیم و تربیتی، باید كمك به دانش آموز به منظور دست یابی به استعداد خویش و قبول مسئولیت باشد و این درس جزئی غیر قابل تفكیك از جریان تعلیم و تربیت است و در تكامل كلی دانش آموز و حتی در روند كلی آموزش سهیم می باشد
دانلود فایل

شهابی بازدید : 30 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
پاورپوینت زمین شناسی تحت الارضی و زمین ساخت ورقه ای

پاورپوینت زمین شناسی تحت الارضی و زمین ساخت ورقه ای پاورپوینت زمین شناسی تحت الارضی و زمین ساخت ورقه ای
در70 اسلاید-powerpoin-ppt

این پاورپوینت در مورد زمین شناسی تحت الارضی و زمین ساخت ورقه ای در 70 اسلاید می باشد.پوسته زمين از تعدادي ورقه متحرك تشكيل شده است كه دائما در حال برخورد يا دور شدن از هم هستند. سخت كره از نه ورقه بزرگ و دوازده ورقه كوچكتر تشكيل شده است. قاره ها،‌ورقه هاي قاره اي را تشكيل مي دهند. ورقه هاي اقيانوسي قسمت عمده بستر دريا را تشكيل مي دهند.


تکتونيک صفحه اي

پوسته زمين از تعدادي ورقه متحرك تشكيل شده است كه دائما در حال برخورد يا دور شدن از هم هستند.

مطالعه ورقه هاي زمين ساختي كه زمين ساخت ورقه اي ناميده مي شود،‌ به ما كمك مي كند تا اشتقاق قاره ها، گسترش بستر اقيانوس، فورانهاي آتشفشاني و تشكيل كوهها را توضيح دهيم.نيروهايي كه باعث حركت ورقه هاي زمين ساختي مي شوند در اثر حركت آهسته گوشته زيرين شكل مي گيرند. سنگهاي گوشته در اثر حرارت بالايي كه در زير آنهاست،‌ دائما به سمت بالا حركت مي كنند و در اثر سرد شدن فرونشست مي كنند. اين چرخه ميليونها سال طول مي كشد.

اشتقاق ورقه ها در سطح زمين طي ميليونها سال صورت گرفته است و هنوز هم ظاهر بيروني زمين را تغيير مي دهد. وقتي به نقشه دنيا نگاه كنيد مي بينيد كه حاشيه شرقي آمريكاي شمالي و جنوبي با حاشيه غربي اروپا و آفريقا منطبق مي شود. طي ميليونها سال،‌اين قاره ها به آهستگي از هم جدا شده اند (اشتقاق قاره ها).
دانلود فایل

شهابی بازدید : 38 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
تحقیق آماده با عنوان دبیرکل سازمان ملل متحد

تحقیق آماده با عنوان دبیرکل سازمان ملل متحدعنوان: تحقیق آماده با عنوان دبیرکل سازمان ملل متحد

دسته: مدیریت و...
تعداد صفحات: 17 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)

این فایل شامل تحقیقی بسیار کامل و جامع در زمینه " دبیرکل سازمان ملل متحد " بوده که در 17 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای رشته مدیریت و ... مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

فهرست مطالب
مقدمه. 2
نحوه انتخاب دبیرکل.. 3
وظایف اداری دبیرکل.. 3
وظایف سیاسی دبیرکل.. 4
معرفی دبیرکل های سازمان ملل تا کنون.. 5
1- تریگوی هالودان لی.. 5
2- دگ همرشولد. 6
3- یو تانت... 8
4- کورت والدهایم. 9
5- هاویر پرز دکوئیار 9
6- پطرس پطرس غالی.. 10
7-کوفی عنان.. 11
8- بان کی‌مون.. 12
.. 9-آنتونیو گوترش... 16
پنج خاطره از پنج دبيركل
معرفی دبیر کل فعلی سازمان ملل.. 16
فهرست منابع و مأخذ


تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دانلود فایل

شهابی بازدید : 23 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)
 

 

 

بررسي رابطه بين اضطراب امتحان و عملكرد تحصيلي در دانش‌آموزان و دانشجويان

بررسي رابطه بين اضطراب امتحان و عملكرد تحصيلي در دانش‌آموزان و دانشجويانبررسي رابطه بين اضطراب امتحان و عملكرد تحصيلي در دانش‌آموزان و دانشجويان
فرمت: doc قابل ویرایش
تعداد صفحات:47

چكيده :

موضوع تحقيق اين رساله بررسي رابطة اضطراب با نحوة عملكرد محصلين در امتحان مي‌باشد. در بخش نظري روند كار اين بود كه ابتدا به تعريف و مسايل كلي در ارتباط با اضطراب امتحان و درمان آن با تكيه بر ديدگاه شناختي پرداختيم و در ارتباط با اضطراب بعنوان يك حالت و خصيصة ثابت بحث شد.

روشي كه اين تحقيق بدان متكي است روش كتابخانه‌اي است. در نهايت آنچه را كه بر اساس ابزارهاي تحقيق دريافتيم اين است كه : بين سطح اضطراب و نحوة عملكرد دانشجويان و دانش‌آموزان رابطة معني‌دار معكوس وجود دارد.
سطح اضطراب دانش‌آموزان و دانشجويان ضعيف بيشتر از دانش‌آموزان قوي است.

فهرست مطالب
تدير و تشكر
چكيده
مقدمه
پيشينة تحقيق
فصل اول
طرح و تعريف مشكل
زمينه مشكل
هدف تحقيق
تعريف اصطلاحات
دانلود فایل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,216
  • بازدید کلی : 4,111